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한미사이언스

회사소개

모든 고객에 대한 윤리

한미는 “인간존중 · 가치창조” 경영이념을 위하여 창조와 도전정신을 바탕으로 글로벌 기업으로 발전하고자 합니다. 윤리규범은 “무엇이 올바른가?”라는 질문에 대하여 모든 기준을 제공하지 못하지만 언제나 문제점에 대하여 인지하고 검토하도록 하여 임직원이 지켜야 할 올바른 행동과 가치판단을 내릴 수 있도록 도와주는 기본 지침서가 될 것이며 회사에 적용 가능한 법과 윤리를 준수하는 것을 핵심요소로 하여 개인의 품의와 회사의 명예를 지키는 한미인의 약속입니다.

  • 모든 고객에 대한 한미인의 약속
    1. 혁신과 창의를 통하여 참된 가치를 찾기 위해 항상 노력한다.
    2. 우수한 품질의 의약품과 서비스를 제공하며 기술개발과 품질향상으로 모든 고객의 만족에 최선을 다한다.
    3. 항상 고객을 존중하고 고객의 입장에서 경청하고 불만사항 및 제안 사항은 신속하고 공정하게 처리한다.
  • 주주와 투자자에 대한 한미인의 약속
    1. 이익 보호
      • 지속적인 성장과 발전을 통하여 주주와 투자자에 대한 이익을 보호하는데 최선을 다한다.
    2. 권리 보장
      • 정당한 요구 및 제안을 존중하여 경영에 적극 반영한다.
      • 마땅히 알려야 할 정보는 투명하게 공개하여 주주와 투자자가 합리적인 판단을 할 수 있도록 한다.
  • 재무관리의 투명성과 신뢰를 위한 한미인의 약속
    1. 재무관리의 투명성
      • 회사의 재무 정보는 관련법령 및 내부통제 따라 정확하게 기록, 관리되어야 한다.
      • 임직원은 특정 개인이나 부서의 이익을 위해 허위 또는 과장 보고를 하지 않으며 중요한 정보를 은폐하거나 독점하지 않는다.
    2. 성실한 정보 제공
      • 재무정보는 관련 책임자의 사전 허가나 승인 없이 외부로 유출, 누설하거나 부당하게 이용하여서는 아니된다.
      • 사업활동, 재무상태, 실적 등 경영 전반에 대한 신뢰성 있는 정보 제공을 위하여 관련 법규에 따라 성실하게 공시한다.

Bioethics

Hanmi strives to become a global company based on the spirit of creation and challenge for its management philosophy of “Respect for Human Life” and “Value Creation”. While the Code of Conduct does not provide all answers to the question “What is right?”, it will be a basic guideline for helping employees always make the right decision and judge values by recognizing and reviewing problems. The commitment of Hanmi protects individual personal dignity and the company's honor by complying with the law, making ethics its core elements.

  • Hanmi’s Commitment for All Customers
    1. Always strive to find true value through innovation and creativity.
    2. Strive to provide high-quality medicines and services and satisfy all customers through technology development and quality enhancement.
    3. Always respect customers, listen from their perspectives, and handle complaints and suggestions promptly and fairly.
  • Hanmi’s Commitment for Shareholders and Investors
    1. Profit Protection
      • Do the best to protect the interests of shareholders and investors through continuous growth and development.
    2. Guarantee of Rights
      • Respect legitimate demands and suggestions and actively reflect them to management.
      • Information shall be disclosed transparently, as a matter of course, so that shareholders and investors can make reasonable judgments.
  • Hanmi’s Commitment for the Transparency and Trust of Financial Management
    1. Transparency in Financial Management
      • The company's financial information must be accurately recorded and managed, in accordance with relevant laws and internal controls.
      • Employees shall not make false or exaggerated reports for the benefit of specific individuals or departments and shall not conceal or monopolize important information.
    2. Providing Sincere Information
      • Any financial information shall not be leaked, divulged, or used improperly without the prior permission or approval of the supervisor in charge.
      • Reliable management information about management, such as business activities, financial status, and performance, shall be disclosed in accordance with relevant laws and regulations.